Copenhagen Fashion Week præsenterer ny digital strategisk partner

03. November 2016

Copenhagen Fashion Week er stolt af at præsentere et nyt partnerskab med Pernille Teisbæk og Hannah Løffler Schmidt, grundlæggerne af det digitale agentur Social Zoo.

Copenhagen Fashion Week har teamet op med Social Zoo for at løfte dens digitale og sociale medie-tilstedeværelse og bidrage med en digital vision for modeugen. Agenturet er grundlagt af den velkendte og højt respekterede fashion influencer Pernille Teisbæk og Hannah Løffler Schmidt, som er en velkendt agent med erfaring fra tv- og mediebranchen.

De har et solidt internationalt perspektiv og erfaring med at arbejde med den internationale modeelite, hvilket vil være fundamentet for processen bag udviklingen af den nye digitale strategi for Copenhagen Fashion Week. Ydermere vil de være værter for en udvalgt gruppe af internationale gæster under modeugen i februar.

Om det strategiske partnerskab siger CEO for Copenhagen Fashion Week, Eva Kruse:

”Det er kun naturligt, at et internationalt mega-event som Copenhagen Fashion Week følger med den digitale bevægelses hastige tempo. Og jeg kan ikke komme i tanker om nogen bedre til at lede den strategiske proces for os end den stærkeste danske internationale profil, Pernille Teisbæk.”

Duoen specialiserer sig i strategier inden for sociale medier og influencer marketing og er derfor en perfekt digital strategisk partner for Copenhagen Fashion Week. Pernille Teisbæk og Hannah Løffler Schmidt siger:

”Vi er begejstrede for partnerskabet med Copenhagen Fashion Week og arbejder tæt sammen med teamet for at være i stand til at løfte den digitale SoMe-tilstedeværelse og at øge den internationale opmærksomhed omkring Copenhagen Fashion Week.”

Den kommende modeuge finder sted den 3.-5. februar.